Blomsterarrangemang # 2

Blev visst massiv uppdatering av bloggen idag, men lika bra att passa på när man har flow. Visade ju aldrig hur blomsterarrangemanget blev jag gjorde på påskafton (visade ju mitt prov i ett tidigare inlägg). Så här blev det i alla fall.



Kruka från Konsum (!) med oasis, gula och orangea ekologiska tulpaner, björkkvistar och ginst. Dekorerad med rullade tulpanblad, grönt sisal-trassel, dekorationsnålar och en grön "pinne" från blomsteraffären. Stansade ut en fjäril två gånger i notpapper och klistrade ihop, satte på pärlor, sotade kanterna och fäste hela fjärilen på ett avklippt grillspett som jag sen satte ner i oasisen. Gjorde också ett enkelt kort. Känner mig nöjd och det var himla roligt!



Har precis flyttat min pysselhörna till ett annat rum i huset så nu ska här pysslas. Har tre kort på beställning + ett blomsterarrangemang. Ska också lägga i en växel och få till lite studentkort.

Hoppas ni haft en mysig helg!


Kommentarer
Postat av: Gelix

Jag såg inga blommor när vi va. Eller så kanske jag bara var blind ;) Fint var det i varje fall!



P.S. Vi kunde komma den 14. Pappa behövde inte bilen! :)

2011-05-01 @ 22:27:07
URL: http://gelixiusa.blogg.se/
Postat av: tallen

Fan vad fin, jag blev faktiskt lite avis på den =)

2011-05-04 @ 20:24:52
URL: http://minlillyskrutt.bloggplatsen.se/
Postat av: Nathaly

Fan vad du är duktig gumman :)

2011-05-16 @ 18:26:10
URL: http://kaosochkarlek.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback