G l a d . P å s k

Fick ett ryck och kom på igår att jag skulle testa att göra ett blomsterarrangemang till helgen. Som att jag inte hade nog att göra redan? ;) Åkte och köpte lite grejer idag och testade nyss att göra det för första gången någonsin. Blev en prototyp för att känna på det lite innan jag gör den "äkta" varan imorgon. Allt material kommer från min trädgård; tulpaner, scilla, björk. Ginsten, trasslet och den blå "pinnen" har jag köpt. Krukan hade jag hemma så det blev billigt :)



Nu när jag ser bilden så tycker jag det blev finare i verkligheten, hehe. Jag är i alla fall ganska nöjd för att aldrig gjort detta tidigare :)

Önskar alla en riktig glad påsk! Nu ska jag på påskmiddag och ge bort detta arrangemang :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback