En liten ask..

Hej hej!
Här kommer några bilder på en till ask med tändstickor som jag altrat. Valde att göra den i lite höstrelaterade färger. Har gjort ganska många kort senaste tiden. Kommer lägga upp bilder på dom här på bloggen inom kort. En vän ska hjälpa mig med designen också, så man får lite mer scrapfeeling :)

Just nu längtar jag tills imorgon, äntligen fredag! Denna helgen är ledig och har därför tänkt börja tillverka mina jukort. Fick hem ett paket med fina julpapper och dekos för ett par veckor sedan men har inte hunnit  göra något med det ännu. Undrar bara hur jag ska kunna klippa i dom fina jularken..

Ha det gott!






Kommentarer
Postat av: Mikaela - blivande mamma

Ja, sen när du har en design som passar så kommer känsla mer och mer smygandes! :) Det är jättekul att scrapbooka, den som kom på det var en smart än :) Jag tänkte att jag skulle göra egna kort sedan när vi ska döpa bebisen (om ork och tid finns).

Och som du säger är det väldigt bra terapi!

2010-10-15 @ 10:36:30
URL: http://mikaelalindebrand.blogg.se/
Postat av: Gelix

Åh, vad fina askar. Ser inte ens att det är en tändsticksask ;)



Håller på lite med din design, men det är både lite svårt och tidskrävande för det går inte som jag vill! ^^ Men den är på väg, ska sitta ner i helgen. :)



xx

Gelix

2010-10-15 @ 19:12:01
URL: http://gelixs.blogg.se/
Postat av: Gelix

Hej!



Roligt att du gillade designen!



Rubriktexten skulle jag kunna fixa, likaså rubrikerna i headern.



Pappersblommor och fjärilar var min första idé när jag började med din design för det är vad jag tänker på när det gäller scrapbooking. Men jag satt i flera dagar och försökte få ihop något utan att det funkade och blev bra. Men jag kan försöka att få in något men jag har en känsla utav att man skulle mixa för mycket stilar och detaljer (om du förstår vad jag menar?) och allt skulle bara se ut som en enda röra. Om du verkligen känner att du vill ha något sådant med, så är det klart jag försöker :)



xx

Gelix

2010-10-21 @ 16:44:05
URL: http://gelixs.blogg.se/
Postat av: Gelix

Det beror på vilken rubrik du menar. Om det är själva inläggs-rubriken så kan jag fixa det. Annars är det inte längre möjligt för min dator är nu helt tom (tömde 150 000 filer sammanlagt).



Men jag fixar inläggs-rubriken, och om det inte var den du menade, så säg till så ändrar jag tillbaka den :)



Kram

2010-10-30 @ 23:33:04
URL: http://gelixs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback