Till världens bästa pappa <3

Hej!

Varit lite seg på att uppdatera senaste veckorna, men här är mitt senaste alster.
Ett kort till pappa på farsdag förstås.



En vit kortstomme som jag stämplat swirls på innan jag fäst pappret. Även chalkat kanterna på själva stommen med fluid chalk. Pappret kommer från Prima. Blommor från stellas, band privata, brads, svarta bokstäver, gröna blingstenar och en I-Love-U-charm. Kanterna är chalkade och rivna/ruggade med en sax.



Matchande presenten med samma band samt en tag med ett chipboard-hjärta på.



Det var dagens det.
Vad tycks?


Kommentarer
Postat av: Kamilla

WOW vilken blogmakeover sedan jag kikade sist :)

Supersnyggt kort!!



Du har en sak i min blogg, fast du får nog scrolla lite ;) ;)

Kram kram

2010-11-17 @ 11:40:36
URL: http://kamillasscrapping.blogspot.com
Postat av: Jane

Wow, vilka fina kort du gör, riktigt tjusiga!

2010-11-24 @ 18:06:52
URL: http://ohdeerme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback