Hurra hurra

Hejsan!

Tänkte visa ett kort jag gjorde till svärfar på hans födelsedag för ett par veckor sedan. Han fick en tidningsprenumeration så jag har skrivit på tagen vilken tidning och hur många nummer. Tyckte pappren från Websters page (tror jag?) var så fina i sig själva så det blev inte så mycket dekorationer. Skar ut stommen i grön cardstock (fick en fin skärmaskin från Fiskars av sambon i julklapp, kanonbra!). Gjorde även grunden till fickan i grön cardstock. Klädde med det fina pappret och stämplade fickan med stämpel från Inkido med fluid chalk. Tagen stämplade jag en swirl svagt i bakgrunden på samt min nya "post-gratulationer-stämpel" också den från Inkido. Fluid chalk på alla kanter också såklart. Ett organzaband på tagen och klart! :)




Sov gott!


Kommentarer
Postat av: Moster!

WOW va fint!!!

De föll verkligen mig i smaken;)

Va roligt att du hittat nåt som verkligen får dig att slappna av och som du mår bra av.

Du är verkligen jätte duktig!

Fortsätt med din kreativitet och dina idéer, unna dej den tiden, för det är du värd <3



Pussen å Kramen <3

2011-01-26 @ 21:12:32
URL: http://iastankar.blogg.se/
Postat av: Lisa

Riktigt snyggt! :D

Imorn ses vi pruttfia!

Puss <3

2011-01-27 @ 19:04:00
URL: http://ougat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback