T a c k . . .

Vill tacka min snälla vän Gelix som fixat och donat med min bloggdesign!
-Tack så mycket!

Tänkte visa ett par enkla kort jag gjorde förra helgen.

Det första är ett grattiskort till en liten tjej som fyllt 4 år. Randigt papper, prickig brad,
rosa cardstock stansad med Martha Stewart-stans, hello kitty-charm hängades i svart floss, vita blommor från Stellas.se.






Det här kortet gjorde jag till min sambo som fyllde 25 år förra helgen. Det är också ett väldigt enkelt och snabbt kort. Tyvärr dålig mobilbild, så färgerna är dassiga.. Randigt papper med glitter i, blommor och charm från stellas.se, stämpel från Inkido.






Nu när jag har en så snygg blogg så måste inläggen bli fler! I veckan tänkte jag visa mina första
 julkort och några fler LO's från mitt första album. Tack för titten!


Kommentarer
Postat av: Gelix

Woho, äntligen! :D

Gillade båda korten, men jag har en svaghet för Hello Kitty kortet. Fast Freddan's kort var grymt snygg också fast på ett annat sätt. Äsch, båda va superfina! :)

2010-11-01 @ 21:22:26
URL: http://gelixs.blogg.se/
Postat av: Monstret

Shit va duktig du e hjärtat!!

Ja fastnade speciellt för Freddans å Hello-kitty kortet, Frida älskar ju Hello-Kitty!!!

Ja vill oxå kunna göra så snygga å personliga kort...får gå en kurs hos dej ;)

Puss å kram

2010-11-05 @ 08:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback