Påskpresent till farfar <3

I påskas låg min stackars farfar inlagd på sjukhus och kunde inte vara med när vi träffades allihop på påskafton. Pappa åkte och hälsade på honom på morgonen så jag skickade med lite saker med honom. Eftersom han är en riktig gottegris så fick han en bit chokladtårta, en påse med påskgodis och ett enkelt kort med en liten vers som jag  skrivit till honom. Tydligen blev det uppskattat och han hade gått och visat och "skryit" om mig för sköterskorna och sina rumskamrater :) Söta farfar, nu är han hemma och är på benen som väl är.



Papper från BoBunny, stämpel från RePrint tror jag.

Ha det gott!


Kommentarer
Postat av: tallen

Fan vad duktig du är =) Jag vill oxå ha såna plast påsar,finns inte här, skicka ner några :P

2011-05-04 @ 20:20:10
URL: http://minlillyskrutt.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback