Pysseltorka, ny design och canvaspremiär

Hej!

Här har det varit i lite torrt med uppdateringar. Blev bl a liggandes i vinterkräksjukan så har varken orkat blogga eller pyssla. Samtidigt har även min fina vän Gelix hjälpt mig med en ny design på bloggen. Tusen tack! Dock är det lite småsaker kvar att fixa, så ser det konstigt ut när ni kikar runt här så vet ni varför.

Fick dock lite pysslat förra veckan. Provade på att göra en canvastavla till min lilla kusin som fyllde 3 år (eller snarare till hennes mamma kanske). Blev sugen efter mycket inspiration på Scrapptorget. Ursäkta de dåliga bilderna, blev färdig sent kvällen innan och hann inte fota i dagsljus, därav blixtbilderna.

Räkna bort de svarta "pluttarna" uppe till höger dock. De tog jag bort i sista sekunden, då vi inte riktigt var kompisar ;o) Valde att göra tavlan så den skulle passa in i hemmet den hamnade i. Fotot har jag tagit på min kusin och hennes mammas hand, när hon var ca ett halvår gammal. Jag är inte 100% nöjd, men mottagaren verkade bli mycket nöjd, och det är ju huvudsaken.





Tack för besöket!


Kommentarer
Postat av: Moster

Åh jag blev sååå glad <3 TACK!!!

Tavlan e helt underbar å pryder nu min tavel list i fin entrén ;) Kolla gärna in på min inredningsblogg så får du se! Tack söta du, pöss

2011-04-07 @ 19:36:45
URL: http://iastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback