Pysselsvacka

Här har det rådit torka! Blev väldigt mycket jobb innan sommaren så hittade ingen tid alls varken för pysslande eller bloggande. Har en del alster kvar att visa som jag gjorde i våras / början på sommaren dock.

Annars känner jag mig pepp på pysslet igen! Jag som är en riktig julnörd går och smålängtar till jul i smyg och tänkte jag skulle börja med julpysslet snart. Men det är ju inget konstigt, alla hardcore-scrappare har ju gjort julkort hela året! :O
Ska väl ta mig en sväng förbi Hannas Pysselstuga i Västervik i slutet på veckan och shoppa lite :D

Här kommer ett enkelt och snabbt kort jag gjorde till min fina vän Angelica i maj:




Ett annat snabblagat kort gjorde jag till mamma på mors dag:



Ska försöka hålla lite liv i bloggen nu.

Tack för titten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback