Cadillac-tack

Fick en beställning på ett tackkort med ett foto i innan sommaren.
Min syster gick på bal i Jönköping och hade fått låna en Cadillac-59 till kortegen.
Jag stod även för fotningen den dagen.



Dålig bild som vanligt men.. Eftersom bilen är röd och krom så valde jag att göra kortet i rött, svart, grått och "metall". Gjorde en "korsett" med prickigt band för lite 50-tals-feeling.



En dålig bild på insidan men fotomatta i samma papper som framsidan och lite röda stenar. Foto i färg MadeByEmmelie. Slog på stort och diktade en liten vers också ;)

"En underbar kväll iklädd klänning och frack,
den blev ännu bättre tack vare din Cadillac"

Det var det hela! :)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag har bara sett insidan men aldrig utsidan. Korsetten va riktigt häftig!

Duktiga sis! :D <3

2011-08-15 @ 21:41:12
URL: http://chancetodance.blogg.se/
Postat av: Ia

ÅH, sjukt coolt!!! Snacka om personligt, å verkligen passa perfekt. Riktigt fint alltså, fattar inte vart du får idéerna ifrån....

Duktiga du <3

2011-09-26 @ 11:59:06
URL: http://iasideer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback