Kort till 50åring

Hej och hallå!

Här har det varit dött ett tag, men visst har jag pysslat lite fast det varit tyst här.
Detta kortet gjorde jag till min faster som fyllde 50 för några veckor sen.
Bilderna är dock tagna med mobilkamera så färgerna är lite dassiga..



Mycket fluid chalk, rivna och ruggade kanter, stansat framsidan med en stans från Martha Stewart, rosor och blommor från stellas.se, notpapper från tradera stämplat med swirls från Viva Decor, spets och pärlor, textstämpel från Inkido.















Det var det!
Nu ska jag altra någa askar framför TVn.

Ha en trevlig helg och tack för titten!



Kommentarer
Postat av: Maja

JÄTTEFINT!

2011-02-19 @ 13:00:28
URL: http://maaia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback